Produkty pro h a m on-line nákupy (7)

Opětovné použití & Zhodnocení

Opětovné použití & Zhodnocení

Dejte druhý život svým elektronickým komponentům. Opětovné použití a valorizace jsou klíčové pojmy v oblasti správy odpadu a podpory oběhového hospodářství. -Opětovné použití: Opětovné použití označuje využití předmětu nebo produktu pro stejný účel, pro který byl navržen, bez významných úprav. Například nábytek, elektronické zařízení nebo oděv může být znovu použit jinou osobou poté, co byl opraven nebo uveden do původního stavu. Opětovné použití umožňuje prodloužit životnost produktů, snížit spotřebu nových zdrojů a minimalizovat odpad. -Valorizace: Valorizace se vztahuje na soubor procesů, které umožňují přidat novou hodnotu odpadu nebo materiálům na konci jejich životnosti.
Přestěhování a Transport Skladovacích Systémů

Přestěhování a Transport Skladovacích Systémů

Dopravu nebo přemístění vašich skladových systémů provádíme spolehlivě a rychle. Ať už se jedná o přemístění v rámci vaší firmy nebo na jinou místní lokalitu. MONTÁŽ A DEMONTÁŽ SKLADU? Má být skladový systém přepraven na jinou lokalitu, přičemž nejprve bude demontován a poté znovu smontován? Samozřejmě nabízíme také demontáž a montáž skladových systémů.
Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Kompatibilní toner Brother TN245C TN246C azurový - Brother toner

Kompatibilní toner Brother TN245C TN246C azurový - Brother toner

Kapacita: 2200 stran A4 při 5% Kompatibilní s: Brother TN-241C TN-242C TN-245C TN-246C azurová Kompatibilní s: DCP-9015CDW DCP-9017CDW DCP-9020CDW DCP-9022CDW HL-3140CW HL-3142CW HL-3150CDN HL-3150CDW HL-3152CDW HL-3170CDW HL-3172CDW MFC-9130CW MFC-9140CDN MFC-9142CDN MFC-9330CDW MFC-9332CDW MFC-9340CDW MFC-9342CDW Záruka: 5 let SKU:CO-TBCC246UNI
VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

Un point d’appel vendeur toujours à l’écoute Optimalizujte svůj obrat (Naše statistiky ukazují průměrný nárůst o 5 % již v prvním roce). Studie ukazují, že významné procento zákazníků potvrzuje více nákupů, pokud je poradce rychle k dispozici pro informace v regálech. Naše výzvové stanice umožňují rychlou a efektivní asistenci pro vaši klientelu. Stanice jsou autonomní a nevyžadují žádné kabelování, což činí tento systém snadno integrovatelným do vaší infrastruktury. Boostujte svůj vztah se zákazníky Spokojení zákazníci, v neustálém kontaktu s vašimi týmy Blízkost a reakčnost pro zvýšení obratu Přenášejte politiku vaší značky a věrněte své zákazníky Analyzujte, spravujte a optimalizujte Kvantitativní a kvalitativní statistiky poskytované každým výzvovým bodem Jednoduchost a efektivita Mobilní výzvové stanice pro sledování sezónnosti vaší činnosti a potřeb vašich zákazníků. Výzva na so
Aplikace - VOLNÁ PRÁCE

Aplikace - VOLNÁ PRÁCE

Nettmob, inovativní aplikace, která se zakládá na logice výhodné pro obě strany. Firmy, které na jedné straně čelí skutečným problémům s řízením pracovní síly, a na druhé straně lidé, kteří chtějí najít nové klienty a pracovat svobodně. Díky Nettmob mohou firmy působící v komplexním prostředí zlepšit své řízení potřeb kvalifikované pracovní síly. Pomocí několika kliknutí na našem rozhraní můžete vyjádřit své potřeby. Nettmob se poté postará o to, aby splnil vaše očekávání během méně než 24 hodin. Na druhé straně umožňujeme nezávislým pracovníkům najít nové klienty, aniž by ztratili svou svobodu. Na Nettmob nikdo není nucen přijmout nebo odmítnout zakázku. Náš algoritmus založený na umělé inteligenci se poté postará o to, aby navrhl nejlepší profily v souladu s očekáváními klienta.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.